Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Shibl Rania"'
Autor:
Cameron Cate M, Scuffham Paul A, Shibl Rania, Ng ShuKay, Scott Rani, Spinks Anneliese, Mihala Gabor, Wilson Andrew, Kendall Elizabeth, Sipe Neil, McClure Roderick J
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 12, Iss 1, p 1080 (2012)
Abstract Background The Environments for Healthy Living (EFHL) study is a repeated sample, longitudinal birth cohort in South East Queensland, Australia. We describe the sample characteristics and profile of maternal, household, and antenatal exposur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d776d2f8e5914266b646b89f0a82886b
Publikováno v:
Smart Cities (2624-6511); Oct2023, Vol. 6 Issue 5, p2680-2705, 26p
Autor:
Scheltinga, Fay, Shibl, Rania, Green, Adele C., Ng, Shu‐Kay, Scuffham, Paul A., Cameron, Cate M. *
Publikováno v:
In Australian and New Zealand Journal of Public Health December 2014 38(6):513-517
Publikováno v:
In Decision Support Systems January 2013 54(2):953-961
Publikováno v:
Logistics Information Management, 2003, Vol. 16, Issue 3/4, pp. 201-206.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09576050310483790
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Community Opioid Dispensing After Injury (CODI): Protocol for a Population-Based Data Linkage Study.
Autor:
Cameron, Cate M., McCreanor, Victoria, Shibl, Rania, Smyth, Tanya, Proper, Melanie, Warren, Jacelle, Vallmuur, Kirsten, Bradford, Natalie, Carter, Hannah, Graves, Nicholas, Loveday, Bill
Publikováno v:
JMIR Research Protocols; Apr2022, Vol. 11 Issue 4, p1-7, 7p
Autor:
Osborne, Jodie M.1 (AUTHOR) j.osborne@griffith.edu.au, Shibl, Rania2 (AUTHOR), Cameron, Cate M.3 (AUTHOR), Kendrick, Denise4 (AUTHOR), Lyons, Ronan A.5 (AUTHOR), Spinks, Anneliese B.1,6 (AUTHOR), Sipe, Neil7 (AUTHOR), McClure, Roderick J.8 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Injury Control & Safety Promotion. Sep2016, Vol. 23 Issue 3, p229-239. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.