Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Shibata, Ayako"'
Autor:
Yamahata, Yoshihiro, Shibata, Ayako
Publikováno v:
JMIR Public Health and Surveillance, Vol 6, Iss 2, p e18821 (2020)
BackgroundJapan implemented a large-scale quarantine on the Diamond Princess cruise ship in an attempt to control the spread of the novel coronavirus severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) in February 2020. ObjectiveWe aim to d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a7e787f287e424595de7d6399013f62
Publikováno v:
In Journal of Forensic and Legal Medicine October 2024 107
Autor:
Uwamino, Yoshifumi, Tanaka, Shiho, Shibata, Ayako, Kurafuji, Toshinobu, Ishihara, Hideki, Sato, Yasunori, Matsushita, Hiromichi
Publikováno v:
In Diagnostic Microbiology & Infectious Disease March 2024 108(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Awakening the 'sleeping beauty' of Japanese tableware : the roles of linguistic fetish and iconicity
Autor:
Shibata, Ayako
Publikováno v:
The Gakushuin Journal of International Studies. (8):23-41
application/pdf
This study demonstrates how a little known brand of traditional Japanese pottery, Hasami ware, has revitalised itself through visual representation in names, logos, and product designs. This successful case of brand revitalisatio
This study demonstrates how a little known brand of traditional Japanese pottery, Hasami ware, has revitalised itself through visual representation in names, logos, and product designs. This successful case of brand revitalisatio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.