Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Shi, Tiebing"'
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2022, Vol. 40, Issue 5, pp. 656-670.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-09-2021-0321
Autor:
SHI, TIEBING
Drawing on Berman’s (1972, 1988) political-cultural view of creativity, this thesis contextualizes consumer creativity in the context of a consumer community wrought with paradoxes and conflicts. Adopting a netnography methodology and empirically e
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1974/6212
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2017, Vol. 26, Issue 6, pp. 559-572.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-06-2015-0909
Autor:
Blackford, Benjamin, Shi, Tiebing
Publikováno v:
In International Journal of Management Education March 2015 13(1):84-94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.