Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Shi, Andrew"'
Autor:
Shi, Andrew, Persson, Per-Olof
Mesh optimization procedures are generally a combination of node smoothing and discrete operations which affect a small number of elements to improve the quality of the overall mesh. These procedures are useful as a post-processing step in mesh gener
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.07707
Publikováno v:
Journal of Computational Physics 454 (2022) 110906
A recently developed high-order implicit shock tracking (HOIST) framework for resolving discontinuous solutions of inviscid, steady conservation laws [41, 43] is extended to the unsteady case. Central to the framework is an optimization problem which
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.08913
A novel framework for resolving discontinuous solutions of conservation laws, e.g., contact lines, shock waves, and interfaces, using implicit tracking and a high-order discontinuous Galerkin (DG) discretization was introduced in [38]. Central to the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.11207
Autor:
Shi, Andrew
Classical simulation of quantum computation has often been viewed as the method to determine where the horizon of quantum supremacy is located---that is, where quantum computation can no longer be simulated by classical methods. As of now, the 50 qub
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.09364
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Andrew
Publikováno v:
University of Pennsylvania Law Review, 2019 Dec 01. 168(1), 245-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45389500
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Andrew
Publikováno v:
Creative Kids; Summer2016, Vol. 34 Issue 4, p49-49, 1/2p