Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Sheya A"'
Publikováno v:
mBio, Vol 15, Iss 3 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/685fde146ec942388395bfa8f9890df3
Publikováno v:
mBio, Vol 14, Iss 6 (2023)
ABSTRACTMost bacterial cell envelopes contain a cell wall layer made of peptidoglycan. The synthesis of new peptidoglycan is critical for cell growth, division, and morphogenesis and is also coordinated with peptidoglycan hydrolysis to accommodate th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5dd7de8518f64c54a7f92d6a7e66a620
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Global Education Review, Vol 5, Iss 4, Pp 211-235 (2018)
How should educators teach about one of the most complex and pressing issues of our times? This paper presents an empirically-grounded framework to help educators understand the opportunities and challenges of engaging youth around the topic of migra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa86bb5ce2e34b74a512195aed732b58
Autor:
Skiba, Russell J., Chung, Choong-Geun, Trachok, Megan, Baker, Timberly L., Sheya, Adam, Hughes, Robin L.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2014 Aug 01. 51(4), 640-670.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24546695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infection and immunity. 90(4)
Infections caused by the Gram-positive bacterium Staphylococcus aureus remain a significant health threat globally. The production of bicomponent pore-forming leukocidins plays an important role in S. aureus pathogenesis. Transcriptionally, these tox
Publikováno v:
Psychological Science, 2009 Jun 01. 20(6), 729-739.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40575090
Publikováno v:
In Cognition 2009 112(3):381-396