Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Sheward, L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Previous studies have drawn attention to the challenges faced by researchers undertaking research into learning and teaching in higher education. These challenges are particularly highlighted at times of national measurement of research excellence. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::172cbb1663c2f0e902a7f881417eeaf7
https://eprints.gla.ac.uk/82362/1/82362.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/82362/1/82362.pdf
The aim of this study was to gain an insight into a range of higher educational research taking place across Scotland with a particular focus on the nature, expertise, support and dissemination of this research. \ud For the purposes of this study, we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::98d4a7a9005bfc3e6167687f88d84441
https://eprints.gla.ac.uk/70770/1/70770.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/70770/1/70770.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nurse Education in Practice; 2008 Sep, Vol. 8 Issue 5, p315-320, 6p
Publikováno v:
International Journal of Urological Nursing; Mar2008, Vol. 2 Issue 1, p22-32, 11p
Publikováno v:
Journal of Nursing Management; Jan2005, Vol. 13 Issue 1, p51-60, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.