Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Sheppard, Keith"'
Autor:
Sun, Jennifer J., Marks, Markus, Ulmer, Andrew, Chakraborty, Dipam, Geuther, Brian, Hayes, Edward, Jia, Heng, Kumar, Vivek, Oleszko, Sebastian, Partridge, Zachary, Peelman, Milan, Robie, Alice, Schretter, Catherine E., Sheppard, Keith, Sun, Chao, Uttarwar, Param, Wagner, Julian M., Werner, Eric, Parker, Joseph, Perona, Pietro, Yue, Yisong, Branson, Kristin, Kennedy, Ann
We introduce MABe22, a large-scale, multi-agent video and trajectory benchmark to assess the quality of learned behavior representations. This dataset is collected from a variety of biology experiments, and includes triplets of interacting mice (4.7
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.10553
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Science Teacher, 2006 Jan 01. 73(1), 42-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24139116
Autor:
Sheppard, Keith, Gardin, Justin, Sabnis, Gautam, Peer, Asaf, Darrell, Megan, Deats, Sean, Geuther, Brian, Lutz, Cathleen M., Kumar, Vivek
This release contains data files for our publication: "Stride-level analysis of mouse open field behavior using deep learning-based pose estimation". Also note that our source code is made available at our github page under the repositories deep-hrne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::243e709940285230040ce3fd058a3211
Publikováno v:
The Science Teacher, 2005 Jul 01. 72(5), 50-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24137993
Autor:
Polizzi, Samuel J., Yicong Zhu, Reid, Joshua W., Ofem, Brandon, Salisbury, Sara, Beeth, Michael, Roehrig, Gillian, Mohr-Schroeder, Margaret, Sheppard, Keith, Rushton, Gregory T.
Additional file 3.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::44b09d16c8ea04da156191f5f653a09d
Autor:
Polizzi, Samuel J., Yicong Zhu, Reid, Joshua W., Ofem, Brandon, Salisbury, Sara, Beeth, Michael, Roehrig, Gillian, Mohr-Schroeder, Margaret, Sheppard, Keith, Rushton, Gregory T.
Additional file 1: Supplemental Figure S1. Demographics of participants. Supplemental Figure S2. Scree plot of science and math teacher identity 4-factor EFA solution, showing 4 components with eigenvalue > 1. Supplemental Figure S3. Scree plot of te
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::187c94d46a916cd07afc9a9e5cb91e2d