Zobrazeno 1 - 10
of 210
pro vyhledávání: '"Sheppard, Karen"'
Autor:
AbuHammad, Shatha, Cullinane, Carleen, Martin, Claire, Bacolas, Zoe, Ward, Teresa, Chen, Huiqin, Slater, Alison, Ardley, Kerry, Kirby, Laura, Chan, Keefe T., Brajanovski, Natalie, Smith, Lorey K., Rao, Aparna D., Lelliott, Emily J., Kleinschmidt, Margarete, Vergara, Ismael A., Papenfuss, Anthony T., Lau, Peter, Ghosh, Prerana, Haupt, Sue, Haupt, Ygal, Sanij, Elaine, Poortinga, Gretchen, Pearson, Richard B., Falk, Hendrik, Curtis, David J., Stupple, Paul, Devlin, Mark, Street, Ian, Davies, Michael A., McArthur, Grant A., Sheppard, Karen E.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Apr . 117(17), 9644-9645.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26929974
Autor:
AbuHammad, Shatha, Cullinane, Carleen, Martin, Claire, Bacolas, Zoe, Ward, Teresa, Chen, Huiqin, Slater, Alison, Ardley, Kerry, Kirby, Laura, Chan, Keefe T., Brajanovski, Natalie, Smith, Lorey K., Rao, Aparna D., Lelliott, Emily J., Kleinschmidt, Margarete, Vergara, Ismael A., Papenfuss, Anthony T., Lau, Peter, Ghosh, Prerana, Haupt, Sue, Haupt, Ygal, Sanij, Elaine, Poortinga, Gretchen, Pearson, Richard B., Falk, Hendrik, Curtis, David J., Stupple, Paul, Devlin, Mark, Street, Ian, Davies, Michael A., McArthur, Grant A., Sheppard, Karen E.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2019 Sep 01. 116(36), 17990-18000.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26851238
Thesis (M.Ed.)--Memorial University of Newfoundland, 1999.
Bibliography: leaves 106-109.
Bibliography: leaves 106-109.
Externí odkaz:
http://qe2a-proxy.mun.ca/Login?url=http://proquest.umi.com/login?COPT=REJTPUcyODcrNTUwMSszYjBmJklOVD0wJlZFUj0y&clientId=65114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Drinkwater, Michael J., Gannaway, Deanne, Sheppard, Karen, Davis, Matthew J., Wegener, Margaret J., Bowen, Warwick P., Corney, Joel F.
Publikováno v:
Teaching and Learning Inquiry, 2014 Jul 01. 2(2), 75-90.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/teachlearninqu.2.2.75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.