Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Sheppard, D. Max"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sheppard, D. Max1 sheppard@ufl.edu, Miller, William2
Publikováno v:
Journal of Hydraulic Engineering. Jul2006, Vol. 132 Issue 7, p635-642. 8p. 1 Black and White Photograph, 2 Diagrams, 3 Charts, 9 Graphs.
Autor:
Sheppard, D. Max1 sheppard@ufl.edu, Odeh, Mufeed2 odehm@usgs.gov, Glasser, Tom3 tom@oea-inc.com
Publikováno v:
Journal of Hydraulic Engineering. Oct2004, Vol. 130 Issue 10, p957-963. 7p.
Publikováno v:
Florida Sea Grant College Program
The information in this Technical Paper addresses the future of the US-Cuban marina and recreationalboating industries from the geographic, physical, policy making and economic perspectives for a post-embargo Cuba.Each individual paper builds on the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______229::696c7160814c6e2b4015ba936867eb0a
https://hdl.handle.net/1834/18254
https://hdl.handle.net/1834/18254
Autor:
Sheppard, D. Max, Ramos, Maximo
Publikováno v:
Oceanographic Engineering Program, Department of Civil and Coastal Engineering, University of Florida
The objectives of this study were 1) to determine the maximum structure-inducedlocal sediment scour depths for the proposed bridge piers for the Merrill BarberBridge over Indian River on.State Road 60 in Indian River County, Florida and 2) todetermin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______229::0a325e4cc9776c6707c65c4c8202b5f6
https://hdl.handle.net/1834/18405
https://hdl.handle.net/1834/18405
Autor:
Sheppard, D. Max, Niedoroda, A.W.
Publikováno v:
Oceanographic Engineering Program, Department of Civil and Coastal Engineering, University of Florida
One and two-dimensional, second order turbulence plant canopy flowmodels were developed for the purpose of estimating the effect ofcoastal vegetation on wind blown sand transport. The computer programthat solves the governing differential equations u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______229::0a5e3c04252d57588559344580b87d2c
https://hdl.handle.net/1834/18398
https://hdl.handle.net/1834/18398
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marin, Justin, Sheppard, D. Max
Publikováno v:
Structures Congress 2009; 2009, p1-10, 10p
Autor:
Sheppard, D. Max, Glasser, Tom
Publikováno v:
Contemporary Topics in In Situ Testing, Analysis & Reliability of Foundations; 2009, p506-513, 8p