Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Shenton, K."'
Autor:
Guguchia, Z., Gawryluk, D. J., Shin, Soohyeon, Hao, Z., Mielke III, C., Das, D., Plokhikh, I., Liborio, L., Shenton, K., Hu, Y., Sazgari, V., Medarde, M., Deng, H., Cai, Y., Chen, C., Jiang, Y., Amato, A., Shi, M., Hasan, M. Z., Yin, J. -X., Khasanov, R., Pomjakushina, E., Luetkens, H.
Publikováno v:
Nature Communications 14, 7796 (2023)
Charge ordered kagome lattices have been demonstrated to be intriguing platforms for studying the intertwining of topology, correlation, and magnetism. The recently discovered charge ordered kagome material ScV_6Sn_6 does not feature a magnetic groun
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.06436
Autor:
Dennison, W. F., Shenton, K.
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 1990 Jan 01. 16(3), 311-320.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1050522
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shenton, K., Dennison, W. F.
Publikováno v:
The Irish Journal of Education / Iris Eireannach an Oideachais, 1978 Jul 01. 12(1), 36-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30077265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
O-3 Immediate breast reconstruction after skin-sparing mastectomy: Analysis of 160 consecutive cases
Publikováno v:
In EJC Supplements September 2010 8(6):1-2
Autor:
Briggs, J (AUTHOR), Shenton, K (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Chemical Information & Computer Sciences. Nov1991, Vol. 31 Issue 4, p454-458. 5p.
Autor:
Zahn, M., Shenton, K.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Magnetics; 1980, Vol. 16 Issue 2, p387-415, 29p
Autor:
Dennison, W.F., Shenton, K.
Publikováno v:
British Journal of In-Service Education; Dec1989, Vol. 15 Issue 3, p170-176, 7p