Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Shental N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Turnbaugh, Peter, Amir, A, Zeisel, A, Zuk, O, Elgart, M, Stern, S, Shamir, O, Turnbaugh, PJ, Soen, Y, Shental, N
Publikováno v:
Turnbaugh, Peter; Amir, A; Zeisel, A; Zuk, O; Elgart, M; Stern, S; et al.(2013). High-resolution microbial community reconstruction by integrating short reads from multiple 16S rRNA regions.. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1jz8w2fv
The emergence of massively parallel sequencing technology has revolutionized microbial profiling, allowing the unprecedented comparison of microbial diversity across time and space in a wide range of host-associated and environmental ecosystems. Alth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1d80b732336122671d951764afee4892
http://www.escholarship.org/uc/item/1jz8w2fv
http://www.escholarship.org/uc/item/1jz8w2fv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.