Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Sheng-Yih Guan"'
Publikováno v:
IPPS
Traditional 3D graphics systems, e.g. Denali, with texture mapping capability implement the standard graphics pipeline in a pipelined parallel architecture. The systems are sufficiently powerful and flexible to support efficiently applications such a
Autor:
Richard G. Lipes, Sheng-Yih Guan
Publikováno v:
SPIE Proceedings.
Most texture mapping involves a backward projection which maps from screen space back into the texture data. Bilinear/trilinear interpolation is usually used to sample data in the 2D/3D textures. To accelerate texture mapping, traditional graphics ha
Publikováno v:
Proceedings of 9th International Parallel Processing Symposium; 1995, p700-706, 7p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.