Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Sheneman N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The survey served to underpin our action research approach in two areas: curriculum development and pedagogy. In order to facilitate this, the survey design had the following research questions in focus: 1. To what extent is the CEFR implemented in h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ad1bae2b9861241b06d5160805f7b882
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/survey-report-from-the-ecml-project-prosign-sign-languages-for-professional-purposes-20122015(a391e645-a53e-48fd-a5a2-28e37af39f6b).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/survey-report-from-the-ecml-project-prosign-sign-languages-for-professional-purposes-20122015(a391e645-a53e-48fd-a5a2-28e37af39f6b).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Annals of Global Health January-February 2017 83(1):121-121
Publikováno v:
In Annals of Global Health January-February 2017 83(1):32-33
Publikováno v:
In Annals of Global Health May-June 2016 82(3):350-351
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.