Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Shen, Jane"'
Person Re-Identification (Re-ID) has witnessed great advance, driven by the development of deep learning. However, modern person Re-ID is still challenged by background clutter, occlusion and large posture variation which are common in practice. Prev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.07491
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November-December 2012 33(6):2245-2254
Autor:
KLASSEN, ANNE, MILLER, ANTON, ANDERSON, NANCY, SHEN, JANE, SCHIARITI, VERONICA, O'DONNELL, MAUREEN
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2010 Feb 01. 22(1), 44-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45127494
Autor:
Shen, Jane
Digitized by Kansas Correctional Industries
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/7303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Yali, Akirav, Eitan M., Chen, Wei, Henegariu, Octavian, Moser, Bernhard, Desai, Dharmesh, Shen, Jane M., Webster, Jeffery C., Andrews, Robert C., Mjalli, Adnan M., Rothlein, Robert, Schmidt, Ann Marie, Clynes, Raphael, Herold, Kevan C.
The pattern recognition receptor, RAGE, has been shown to be involved in adaptive immune responses but its role on the components of these responses is not well understood. We have studied the effects of a small molecule inhibitor of RAGE and the del
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::d44f892086098cebe9c590357b79f7ce
https://europepmc.org/articles/PMC2643976/
https://europepmc.org/articles/PMC2643976/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.