Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Shen, Guangyuan"'
We present a new encoder-decoder generative network dubbed EdgeNet, which introduces a novel encoder-decoder framework for data-driven auction design in online e-commerce advertising. We break the neural auction paradigm of Generalized-Second-Price(G
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.06158
Autor:
Shen, Guangyuan, Sun, Shenjie, Gao, Dehong, Li, Shaolei, Yang, Libin, Shi, Yongping, Ning, Wei
In online advertising (Ad), advertisers are always eager to know how to globally optimize their budget allocation strategies across different channels for more conversions such as orders, payments, etc. Ignoring competition among different advertiser
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.06883
Autor:
Shen, Guangyuan, Gao, Dehong, Song, Duanxiao, Yang, Libin, Zhou, Xukai, Pan, Shirui, Lou, Wei, Zhou, Fang
Client selection schemes are widely adopted to handle the communication-efficient problems in recent studies of Federated Learning (FL). However, the large variance of the model updates aggregated from the randomly-selected unrepresentative subsets d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.05135
Client selection strategies are widely adopted to handle the communication-efficient problem in recent studies of Federated Learning (FL). However, due to the large variance of the selected subset's update, prior selection approaches with a limited s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.05762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.