Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Shelly Martin J"'
Autor:
Dervan Peter A, Shelly Martin J, Aurrekoetxea Igor, Blanco Alfonso, Cottell David C, Hudson Lance, Donatello Simona, Kell Malcolm R, Stokes Maurice, Hill Arnold DK, Hopkins Ann M
Publikováno v:
Journal of Experimental & Clinical Cancer Research, Vol 30, Iss 1, p 45 (2011)
Abstract Background Many factors influence breast cancer progression, including the ability of progenitor cells to sustain or increase net tumour cell numbers. Our aim was to define whether alterations in putative progenitor populations could predict
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd00f402b5f9408290ac4884b20fde47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shelly, Martin J., Hodnett, Philip A., MacMahon, Peter J., Moynagh, Michael R., Kavanagh, Eoin C., Eustace, Stephen J.
Publikováno v:
In Magnetic Resonance Imaging Clinics of North America 2009 17(4):757-773
Autor:
MacMahon, Peter J., Hogan, Brian A., Shelly, Martin J., Eustace, Stephen J., Kavanagh, Eoin C.
Publikováno v:
In Magnetic Resonance Imaging Clinics of North America 2009 17(4):655-666
Autor:
Hodnett, Philip A., Shelly, Martin J., MacMahon, Peter J., Kavanagh, Eoin C., Eustace, Stephen J.
Publikováno v:
In Magnetic Resonance Imaging Clinics of North America 2009 17(4):667-679
Autor:
Kozlowska, Dorota, Foran, Paul, MacMahon, Peter, Shelly, Martin J., Eustace, Stephen, O'Kennedy, Richard
Publikováno v:
In Advanced Drug Delivery Reviews 2009 61(15):1402-1411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.