Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Shelly, Wendy"'
Autor:
Wolkowitz, Owen M., Wolf, Jessica, Shelly, Wendy, Rosser, Rebecca, Burke, Heather M., Lerner, George K., Reus, Victor I., Nelson, J. Craig, Epel, Elissa S., Mellon, Synthia H.
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 15 August 2011 35(7):1623-1630
Autor:
Vinogradov, Sophia, Fisher, Melissa, Holland, Christine, Shelly, Wendy, Wolkowitz, Owen, Mellon, Synthia H.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 2009 66(6):549-553
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. Woolley, Josh, V. Strobl, Eric, B. Shelly, Wendy, M. Karydas, Anna, N. Robin Ketelle, R., M. Wolkowitz, Owen, L. Miller, Bruce, P. Rankin, Katherine
Publikováno v:
Current Alzheimer Research; September 2012, Vol. 9 Issue: 7 p815-821, 7p
Autor:
McFarland, Richard G.1 (AUTHOR), Dixon, Andrea L.2 (AUTHOR) Andrea_Dixon@baylor.edu
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Sep2019, Vol. 39 Issue 3, p238-253. 16p. 5 Charts.
Autor:
KIJU JUNG1 kiju.jung@sydney.edu.au, GARBARINO, ELLEN2 ellen.garbarino@sydney.edu.au, BRILEY, DONNEL A.2 donnel.briley@sydney.edu.au, WYNHAUSEN, JESSE3 jwyn9462@uni.sydney.edu.au
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2017, Vol. 44 Issue 3, p511-518. 8p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shiv, Baba1 baba-shiv@uiowa.edu, Britton, Julie A. Edell2 jae6@mail.duke.edu, Payne, John W.3 jpayne@mail.duke.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2004, Vol. 31 Issue 1, p199-208. 10p. 3 Charts.