Zobrazeno 1 - 10
of 1 879
pro vyhledávání: '"Shelby, J."'
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-46 (2024)
Abstract This paper extends existing work on teacher weighting in student-centered surveys by looking into aspects of practical implementation of deriving and using weights for teacher-centered analysis in the Trends in International Mathematics and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb7d48119d4143de848cc53cbb5322f1
Autor:
Mathias, Blake D.1 (AUTHOR) bdmathia@iu.edu, Solomon, Shelby J.2 (AUTHOR), Hutto, Haley1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Management Studies (John Wiley & Sons, Inc.). Nov2024, Vol. 61 Issue 7, p2919-2960. 42p.
Autor:
Osama A. Shoair, Winter J. Smith, May H. Abdel Aziz, Michael A. Veronin, Joseph S. Glavy, Shelby J. Pirtle
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 28, Iss 1 (2023)
ABSTRACTIntroduction Virtual TBL is an online adaptation of the team-based learning (TBL) instructional strategy, emphasizing collaborative learning and problem-solving. The emergency shift to virtual TBL during the COVID-19 pandemic presented unique
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6550f01765643b596da1ac9a1cb3321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John T. Williams, Jacob J. Baker, Huiqing Zheng, Shelby J. Dechow, Jared Fallon, Megan Murto, Veronica J. Albrecht, Haleigh N. Gilliland, Andrew J. Olive, Robert B. Abramovitch
Publikováno v:
mSphere, Vol 8, Iss 5 (2023)
ABSTRACT Mycobacteria can colonize environments where the availability of metal ions is limited. Biological or inorganic chelators play an important role in limiting metal availability, and we developed a model to examine Mycobacterium smegmatis surv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de6e211fa6394e21a1a6d66507766a86
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education July 2023 87(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.