Zobrazeno 1 - 10
of 304
pro vyhledávání: '"Sheehan, Michael P."'
Photon counting lidar has become an invaluable tool for 3D depth imaging due to the fine-precision it can achieve over long ranges. However, high frame rate, high resolution lidar devices produce an enormous amount of time-of-flight (ToF) data which
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.07314
Single-photon light detection and ranging (lidar) captures depth and intensity information of a 3D scene. Reconstructing a scene from observed photons is a challenging task due to spurious detections associated with background illumination sources. T
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.00952
Autor:
Sheehan, Michael P., Davies, Mike E.
Compressive learning forms the exciting intersection between compressed sensing and statistical learning where one exploits forms of sparsity and structure to reduce the memory and/or computational complexity of the learning task. In this paper, we l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.08045
Single-photon lidar devices are able to collect an ever-increasing amount of time-stamped photons in small time periods due to increasingly larger arrays, generating a memory and computational bottleneck on the data processing side. Recently, a sketc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.06920
Publikováno v:
IEEE Transactions on Computational Imaging, Volume 7, 2021, Pages 989 - 1004
Single-photon lidar has become a prominent tool for depth imaging in recent years. At the core of the technique, the depth of a target is measured by constructing a histogram of time delays between emitted light pulses and detected photon arrivals. A
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.08732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In the compressive learning theory, instead of solving a statistical learning problem from the input data, a so-called sketch is computed from the data prior to learning. The sketch has to capture enough information to solve the problem directly from
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.10024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, Ryan C.1 (AUTHOR) rymoore@stanford.edu, Coronel, Jason C.2 (AUTHOR), Bullock, Olivia M.3 (AUTHOR), Lerner, Samuel4 (AUTHOR), Sheehan, Michael P.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Information Technology & Politics. Oct-Dec2024, Vol. 21 Issue 4, p341-358. 18p.