Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Shedrick L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Psychologist. 77:1067-1081
In this review, we seek to challenge negative stereotypes of adolescence and unpack the many ways that the developing brain contributes to positive development during the adolescent years. In particular, we will show that risk-taking is not inevitabl
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephanie H. Chang, Shedrick L. Garrett, Noelle M. Hurd, Ariana J. Rivens, Janelle T. Billingsley, Bianka M. Charity-Parker, Tianjiao Li
Publikováno v:
Youth & Society. 54:547-572
This mixed method study explored whether and how familial mentor support may have influenced the parent-adolescent relationship, and whether the impact of familial mentor support on the parent-adolescent relationship may have differed across adolesce
Autor:
Emma Armstrong-Carter, Shedrick L. Garrett, Elizabeth A. Nick, Mitchell J. Prinstein, Eva H. Telzer
Publikováno v:
Developmental psychology.
This longitudinal ecological momentary assessment study examined whether adolescents' use of social media to interact with peers relates to their experiences of social connectedness, social craving, and sensation seeking on an hourly level. Further,