Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Sheard, Simon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Omiyale, Wemimo, Holliday, Jo, Doherty, Nicola, Callen, Howard, Wood, Natasha, Horn, Edward, Burnett, Frances, Young, Allen, Lewington, Sarah, Fry, Dan, Bešević, Jelena, Conroy, Megan, Sheard, Simon, Qi Feng, Welsh, Samantha, Effingham, Mark, Young, Alan, Collins, Rory, Lacey, Ben, Allen, Naomi
Publikováno v:
Journal of Epidemiology & Community Health; Jan2024, Vol. 78 Issue 1, p3-10, 8p
Autor:
Foster, Paul J., Atan, Denize, Khawaja, Anthony, Lotery, Andrew, MacGillivray, Tom, Owen, Christopher G., Patel, Praveen J., Petzold, Axel, Rudnicka, Alicja, Sun, Zihan, Sheard, Simon, Allen, Naomi
Publikováno v:
Foster, P J, Atan, D, Khawaja, A, Lotery, A, MacGillivray, T, Owen, C G, Patel, P J, Petzold, A, Rudnicka, A, Sun, Z, Sheard, S, UK Biobank and UK Biobank Eye and Vision Consortium & Allen, N 2023, ' Cohort profile : rationale and methods of UK Biobank repeat imaging study eye measures to study dementia ', BMJ Open, vol. 13, no. 6, e069258, pp. e069258 . https://doi.org/10.1136/bmjopen-2022-069258
PURPOSE: The retina provides biomarkers of neuronal and vascular health that offer promising insights into cognitive ageing, mild cognitive impairment and dementia. This article described the rationale and methodology of eye and vision assessments wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10172::ae95b7c7a9c16a1ef1efb9b69eee6f55
https://research.vumc.nl/en/publications/0b338db3-8b74-4e3b-9e22-a653d0218429
https://research.vumc.nl/en/publications/0b338db3-8b74-4e3b-9e22-a653d0218429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This digital poster presentation will share two key case studies from the ongoing project. One focuses on the trainee teacher for whom formative video-stimulated recall, reflection and dialogue is part of their learning i.e assessment for learning as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8f730d5193a98feea441001b7998c4a3
Autor:
Conroy, Megan C., Lacey, Ben, Bešević, Jelena, Omiyale, Wemimo, Feng, Qi, Effingham, Mark, Sellers, Jonathan, Sheard, Simon, Pancholi, Mahesh, Gregory, Gareth, Busby, John, Collins, Rory, Allen, Naomi E.
Publikováno v:
British Journal of Cancer; Feb2023, Vol. 128 Issue 4, p519-527, 9p