Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Shealy, A. L."'
Autor:
Shealy, Kristin L.
This qualitative research study explored the influence of collaborative analysis of student work (CASW) as professional development on teacher practice, specifically during lessons and on written teacher feedback on student work. Additionally, teache
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10154942
Autor:
Shealy, A. L.
Publikováno v:
Science, 1927 Nov 01. 66(1714), 426-427.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1651330
Publikováno v:
Science, 1931 Oct . 74(1921), 418-419.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1657092
Autor:
Shealy, Benjamin L.
Publikováno v:
Connect to this title online.
Thesis (M.A.) -- Clemson University, 2008.
Title from first page of PDF file. Document formatted into pages; contains v, 87 p.
Title from first page of PDF file. Document formatted into pages; contains v, 87 p.
Externí odkaz:
http://etd.lib.clemson.edu/documents/1219861866/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoffnagle, John A., Shealy, David L.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; Nov2008 Part 2, Issue 1, p70600V-70600V-9, 9p
Autor:
Hoffnagle, John A., Shealy, David L.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; Nov2007, Issue 1, p666304-666304-9, 9p
Autor:
Shealy, David L., Hoffnagle, John A.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; Nov2007, Issue 1, p666805-666805-11, 11p
Autor:
Shealy, David L.
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; Nov2006 Part 2, Issue 1, p62890F-62890F-16, 16p
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; Nov2006, Issue 1, p629006-629006-11, 11p