Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Shaw, Tara Shankar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The British Accounting Review February 2024
Autor:
Shukla, Avdhesh Kumar1 (AUTHOR) Shukla_avdhesh@yahoo.co.in, Shaw, Tara Shankar2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Vikalpa: The Journal for Decision Makers. Jan-Mar2023, Vol. 48 Issue 1, p21-38. 18p.
Autor:
Raithatha, Mehul1 (AUTHOR) mehular83@gmail.com, Shaw, Tara Shankar2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Review of Finance. Mar2022, Vol. 22 Issue 1, p286-294. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shaw, Tara Shankar1 (AUTHOR), He, Lerong2 (AUTHOR) lhe@brockport.edu, Cordeiro, James2 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Management. Oct2021, Vol. 32 Issue 4, p1141-1163. 23p. 1 Diagram, 7 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Quantitative Economics; 20240101, Issue: Preprints p1-34, 34p
The comparative role of determinants of household-level consumption expenditure inequalities (henceforth, inequalities) in rural India between two sub-periods, 1994–2005 and 2005–12 are examined, using three rounds of the National Sample Survey C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::1542ead4cc4947f9871fcec8a73399f3
https://www.epw.in/journal/2022/11/special-articles/household-consumption-expenditure-inequality-rural.html
https://www.epw.in/journal/2022/11/special-articles/household-consumption-expenditure-inequality-rural.html
Autor:
Raithatha, Mehul1 mehulr@iimidr.ac.in, Shaw, Tara Shankar2 tarashankarshaw@iitb.ac.in
Publikováno v:
International Journal of Accounting (World Scientific). Dec2019, Vol. 54 Issue 4, p1-44. 44p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.