Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"Shaw, Jeffrey P"'
Autor:
Guo, Yike, Liu, Qifeng, Chen, Jie, Xue, Wei, Fu, Jie, Jensen, Henrik, Rosas, Fernando, Shaw, Jeffrey, Wu, Xing, Zhang, Jiji, Xu, Jianliang
This report presents a comprehensive view of our vision on the development path of the human-machine symbiotic art creation. We propose a classification of the creative system with a hierarchy of 5 classes, showing the pathway of creativity evolving
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.02388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naimi, Ramin, Shaw, Jeffrey
Publikováno v:
Involve, a Journal of Mathematics 5-1 (2012), 25-37
The Johnson graph J(n,N) is defined as the graph whose vertices are the n-subsets of the set {1,2,...,N}, where two vertices are adjacent if they share exactly n - 1 elements. Unlike Johnson graphs, induced subgraphs of Johnson graphs (JIS for short)
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1008.0595
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.