Zobrazeno 1 - 10
of 901
pro vyhledávání: '"Sharon Dunwoody"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharon M. Friedman, Carol L. Rogers
Publikováno v:
Science Communication. 45:117-126
This commentary honors Sharon Dunwoody’s scholarship and collaboration by focusing on two co-edited books on science communication. It explores the development of these two seminal publications that influenced the early development of the science c
Autor:
Friedman, Sharon M.1 smf6@lehigh.edu, Rogers, Carol L.2
Publikováno v:
Science Communication. Feb2023, Vol. 45 Issue 1, p117-126. 10p.
Autor:
Singer, Eleanor
Publikováno v:
The Public Opinion Quarterly, 2000 Apr 01. 64(1), 117-119.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3078848
Autor:
Illman, Deborah L.
Publikováno v:
Technical Communication, 1999 Aug 01. 46(3), 411-414.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43090381
Autor:
Sharon Dunwoody
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 8, Iss 2, Pp 471-474 (2020)
Novel risks generate copious amounts of uncertainty, which in turn can confuse and mislead publics. This commentary explores those issues through the lens of information seeking and processing, with a focus on social media and the potential effective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03562f3dd9334c62b5d3bd5361775a63
Autor:
Lewenstein, Bruce V.
Publikováno v:
Isis, 1986 Jun 01. 77(2), 341-342.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/232675
Autor:
Sharon Dunwoody
Publikováno v:
The Routledge Handbook of Environment and Communication ISBN: 9781003119234
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6dd356120482733bcbcb66b9d1b035b1
https://doi.org/10.4324/9781003119234-9
https://doi.org/10.4324/9781003119234-9
Autor:
Sharon Dunwoody
Publikováno v:
Comunicação e Sociedade, Vol 6, Pp 75-87 (2012)
The science writing community in the United States increasingly privileges formal science training as part of a science journalist’s ‘tool kit.’ This article asks if existing research supports the argument that such formal training offers attri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44ed4d2efe7c44dea93808dbce580d02