Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Sharma, S. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
HNO; Dec2024, Vol. 72 Issue 12, p843-849, 7p
Publikováno v:
Smith, F R and Ranganath, S R and Sharma, S J The Art and Draft of Book Binding in Library., 2020 [Preprint]
The present scenario, book binding is a very important aspect in Education. Generally the education includes books, these books must have binding both hard-bound or paper bound and also it is the process of putting the papers of a book between the co
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/40383/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Background: Malnutrition leads to poor cognitive performance and physical growth in children and is a major component of school health services. Imbalanced nutrition in adolescence can put them at high risk of chronic diseases particularly if combine
Publikováno v:
HNO; Jul2021, Vol. 69 Issue 7, p599-608, 10p
Autor:
Sharma, S. J., Schubotz, A. B., Sengueven, B., Buettner, R., Baris, EMRE, Speel, E. -J., Wagner, S., Wittekindt, C., Klussmann, J. -P., Gueltekin, S. E., Wuerdemann, N., Quaas, A., Yildirim, BENAY, Gattenloehner, S., Tharun, L.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::8d98995736dcfc91a58b3325e58fdc5c
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/a7cef307-9f6f-483a-9060-4621fe1ebd2a/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/a7cef307-9f6f-483a-9060-4621fe1ebd2a/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.