Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Sharma, Muna"'
Autor:
Sharma, Muna1 (AUTHOR) muna.sharma88@gmail.com, Babiarz, Patryk2 (AUTHOR) pbabiarz@uga.edu
Publikováno v:
Journal of Financial Counseling & Planning. 2024, Vol. 35 Issue 2, p173-187. 15p.
Autor:
Sharma, Muna1 (AUTHOR), Karn, Mitesh2 (AUTHOR) rikkymikky@gmail.com, Adhikari, Hritika2 (AUTHOR), Basnet, Binita2 (AUTHOR), Bhattarai, Ishuvi2 (AUTHOR), Chapagain, Sachita2 (AUTHOR), Pandit, Chandika3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Case Reports. Dec2023, Vol. 11 Issue 12, p1-4. 4p.
Autor:
Sharma, Muna1 (AUTHOR) ms71343@uga.edu, Babiarz, Patryk1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Economics Letters. Jul2023, Vol. 30 Issue 12, p1680-1684. 5p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Disability, CBR & Inclusive Development; Autumn2023, Vol. 34 Issue 3, p11-29, 19p
Autor:
Rai, Lalita, K. C., Takma, Adhikari, Raj D., Acharya, Devaka, Sharma, Muna, Gautam, Roshani, K. C., Tulaza, Das, Indra K., Shrestha, Shristy
Publikováno v:
Journal of Institute of Medicine Nepal (JIOMN); Aug2023, Vol. 45 Issue 2, p19-24, 6p
Autor:
Sharma, Muna, Tamrakar, Naresh Kazi
The Pantale Khola and the Thado Khola both are the fourth order streams originating from the Churia Hills and flowing on the gravelly terrain towards the north and ultimately mixing to the Rapati Nadi. The total area of the study area is 64 km2 . The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::04c8d1080d96155c7a420e4cef2d50a6
Publikováno v:
In Global Pediatrics March 2024 7
Covid-19 pandemic has adversely affected the education system worldwide; consequently, the education has been shifted to remote learning mode. There is still confusion regarding the effectiveness of remote learning compared to in-person education. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54569682937b8448dc75845742943fea