Zobrazeno 1 - 10
of 582
pro vyhledávání: '"Shared-Metacognition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salter, Ashley1 ashley.salter@ucf.edu
Publikováno v:
Quarterly Review of Distance Education. 2024, Vol. 25 Issue 1, p71-73. 3p. 1 Color Photograph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Randy Garrison
Publikováno v:
Online Learning, Vol 26, Iss 1 (2022)
The article begins with a review of the shared metacognition construct and its function within the Community of Inquiry theoretical framework. The primary focus of the shared metacognition construct is the role of learners to take responsibility and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9ebfeec880347b385d06c43dd7ffb9f
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction September 2021 30 Part A
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olesova, Larisa, Sadaf, Ayesha, Boicu, Mihai, Foxwell, Harry J., Tram Leo Bao Pham, Rytikova, Ioulia
Publikováno v:
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition & Exploratory Learning in Digital Age; 2024, p249-256, 8p
Autor:
ATAŞ, Amine Hatun, YILDIRIM, Zahide
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 3 585-599
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Educational Technology and Online Learning
The aim of this study was to adapt Shared-Metacognition Questionnaire (SMQ) into Turkish. The original version of the SMQ consisting of 26 items and two factors measures metacognition in online collaborative learning environments based on the Communi