Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Shared Assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cultura, Ciencia y Deporte. 18
This study presents the research outcomes of a Formative and Shared Assessment experience in future Early Childhood Education teachers over two consecutive academic years, paying special attention to the assessment system’s advantages and disadvant
Autor:
Molina Soria, Miriam, López Pastor, Víctor M., Hortigüela Alcalá, David, Pascual Arias, Cristina, Fernández Garcimartín, Carla
Publikováno v:
Cultura, Ciencia y Deporte. 18
This research aimed to: (1) analyse how Formative and Shared Assessment helps students’ acquisition of competences according to their self-perception in Physical Education in Pre-service Teacher Education; and (2) verify how Formative and Shared As
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agudo Saiz, Diego
Publikováno v:
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Universidad de Cantabria (UC)
RESUMEN: Esta investigación analiza las metodologías docentes y evaluativas empleadas en el Grado en Magisterio en Educación Infantil y el Grado en Magisterio en Educación Primaria en las universidades del grupo G9. Además, estudia el impacto de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::399dfa65b4ee259e235365026645e2cf
https://hdl.handle.net/10902/26212
https://hdl.handle.net/10902/26212