Zobrazeno 1 - 10
of 806
pro vyhledávání: '"Shaorong S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Livestock Science; 2023, Issue 14, p1-13, 13p
Publikováno v:
Journal of Livestock Science; 2022, Issue 13, p267-278, 12p
Publikováno v:
Journal of Livestock Science; 2022, Issue 13, p250-260, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 11 (2021)
The study investigates how corporate social responsibility (CSR) impacts customer engagement and the mediating role of customer-brand identification and customer satisfaction. Survey data collected from 293 life insurance customers were analyzed usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bf7a36838804eeb8c8eaebcc0216bdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Algorithms, Vol 15, Iss 5, p 137 (2022)
The work is devoted to the study of the impact of external control on the strategies of pollutant discharge enterprises and government regulators in the field of environmental protection. The authors construct a model of the relationship between thes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6179f066691431c90292ad8cb8312ff
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 10 (2020)
The objective of this study was to examine the theoretical predictions of the pecking order theory and the trade-off theory to establish which of the two competing theories better explains the financing decisions of small and medium enterprises (SMEs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b81e154bcfbb4aa7b2b7a90a69fdcb8c
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 10 (2020)
A number of studies have been conducted on the salient factors that influence consumers’ intention to adopt mobile banking services. However, none of these studies has explored the impact of personality traits on consumers’ intention to adopt mob
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4aa99c0edead4cd5b2748bc92c89c022