Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Shao, Xuhui"'
Real-time bidding (RTB) has become one of the largest online advertising markets in the world. Today the bid price per ad impression is typically decided by the expected value of how it can lead to a desired action event (e.g., registering an account
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1507.04811
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neural Computation. Aug2000, Vol. 12 Issue 8, p1969-1986. 18p. 1 Diagram, 5 Graphs.
Autor:
Shao, Xuhui, Li, Lexin
Publikováno v:
Proceedings of the 17th ACM SIGKDD International Conference: Knowledge Discovery & Data Mining; 8/21/2011, p258-264, 7p
Autor:
Cherkassky, Vladimir, Shao, Xuhui
Publikováno v:
IEEE Transactions on Neural Networks. Sep99, Vol. 10 Issue 5, p1075. 15p. 3 Black and White Photographs, 1 Diagram, 11 Graphs.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.