Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Shao, Lijie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shao, Lijie, Rose, Heath
Publikováno v:
Journal of Multilingual & Multicultural Development; Sep2024, Vol. 45 Issue 7, p2801-2816, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shao, Lijie, Wilkinson, Robert
Publikováno v:
Journal of English-Medium Instruction; 2024, Vol. 3 Issue 1, p91-114, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Chinese Journal of Chemical Engineering May 2015 23(5):847-852
Autor:
Shao, Lijie, Carson, Lorna
Publikováno v:
Shao, Lijie ORCID: 0000-0003-1173-0714 and Carson, Lorna ORCID: 0000-0003-3978-2460 (2023) Applying the ROAD-MAPPING framework in comparative English-medium instruction Research: A cross-case study in China, Japan and the Netherlands. In: Dafouz, Emma ORCID: 0000-0002-2396-7391 and Smit, Ute ORCID: 0000-0003-1577-0860 , (eds.) Researching English-Medium Higher Education: Diverse Applications and Critical Evaluations of the ROAD-MAPPING Framework. Routledge Focus on English-Medium Instruction in Higher Education . Routledge (Taylor & Francis), pp. 55-73. ISBN 9781032045757
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::b24cc2ca9812f967128560eadb2fb424
http://doras.dcu.ie/28318/
http://doras.dcu.ie/28318/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gu, Limin, Liu, Peng, Shao, Lijie, Wang, Jingfeng, Dong, Shuting, Zhao, Bingqiang, So, Hwat-Bing, Sun, Wenyan, Zhang, Jiwang, Zhao, Bin
Publikováno v:
In Soil & Tillage Research December 2014 144:133-140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.