Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Shanty, Lisa"'
Autor:
Diamant-Cohen, Betsy, Sonnenschein, Susan, Dowling, Rebecca, Shanty, Lisa, Hoge, Patricia, Henschel, Barb, Hussey-Gardner, Brenda
Publikováno v:
Children's Voice, 2020 Oct 01. 29(2), 24-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48626142
Publikováno v:
YC Young Children, 2020 Jul 01. 75(3), 80-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26979170
Autor:
Manz, Patti, Innocenti, Mark, Rau, Angela, Walsh, Bridget, Booker, Dana, Krause, Nancy, Watson, Christopher, Schultz, David, Korfmacher, Jon, Hughes-Belding, Kere, Reed, Jenn, Cook, Gina, Jeon, Hyun-Joo, Shelden, M’Lisa, Shanty, Lisa, Cai, Yin
National Home Visiting Summit 2022
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6712fed39214d9f353053b5c5da35bde
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shanty, Lisa
In the field of social and emotional learning, little empirical research has investigated storybooks as a tool for promoting emotion knowledge, or the ability to accurately recognize and label emotional cues in facial expressions, behaviors, and situ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e6c13aad8446a1ea95c5ebf878eb907
Publikováno v:
Neonatal Network; Jul/Aug2019, Vol. 33 Issue 4, p206-216, 11p
Autor:
dos Santos, Rita1 (AUTHOR) csmartins@ualg.pt, Isakov, Anita Burgund2 (AUTHOR) anita.burgund@gmail.com, Martins, Cátia1 (AUTHOR) csnunes@ualg.pt, Antunes, Ana Pereira3,4 (AUTHOR), Zegarac, Nevenka2 (AUTHOR) nelazegarac@gmail.com, Nunes, Cristina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Mar2024, Vol. 13 Issue 3, p176. 35p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.