Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Shannon, Katherine A."'
Autor:
Marchman, Virginia A., Ashland, Melanie D., Loi, Elizabeth C., Munévar, Mónica, Shannon, Katherine A., Fernald, Anne, Feldman, Heidi M.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology October 2024 246
Autor:
DeJoseph, Meriah L., Ellwood-Lowe, Monica E., Miller-Cotto, Dana, Silverman, David, Shannon, Katherine Adams, Reyes, Gabriel, Rakesh, Divyangana, Frankenhuis, Willem E.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience April 2024 66
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-38. 38p.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2022, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shannon, Katherine A.1 (AUTHOR) kat.adams@nyu.edu, Scerif, Gaia2 (AUTHOR), Raver, C. Cybele1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Mar2021, Vol. 24 Issue 2, p1-16. 16p.
Autor:
Erel, Yotam, Shannon, Katherine Adams, Chu, Junyi, Scott, Kim, Kline Struhl, Melissa, Cao, Peng, Tan, Xincheng, Hart, Peter, Raz, Gal, Piccolo, Sabrina, Mei, Catherine, Potter, Christine, Jaffe-Dax, Sagi, Lew-Williams, Casey, Tenenbaum, Joshua, Fairchild, Katherine, Bermano, Amit, Liu, Shari
Supplemental material, sj-pdf-1-amp-10.1177_25152459221147250 for iCatcher+: Robust and Automated Annotation of Infants’ and Young Children’s Gaze Behavior From Videos Collected in Laboratory, Field, and Online Studies by Yotam Erel, Katherine Ad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3af0870d373682c81fb0f40e201746a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marchman, Virginia A., Ashland, Melanie D., Loi, Elizabeth C., Munevar, Mónica, Shannon, Katherine A., Fernald, Anne, Feldman, Heidi M.
Publikováno v:
Child Neuropsychology; Aug2023, Vol. 29 Issue 6, p886-905, 20p, 5 Charts, 3 Graphs
Autor:
Anne Colby, Emily Morton, Marissa E. Thompson, Shannon Katherine Gilmartin, Qu Jin, Helen L. Chen, Sheri Sheppard
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. 108:316-336