Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Shaima Salem"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohammed, Shaima' Salem1 (AUTHOR), Batistic, Sasa2 (AUTHOR), Černe, Matej3 (AUTHOR) matej.cerne@ef.uni-lj.si, Poell, Rob F.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Creativity Research Journal. Jan-Mar2023, Vol. 35 Issue 1, p63-81. 19p.
Publikováno v:
Creativity Research Journal, 35(1), 63-81. Routledge
Given the influential role of organizational context for creativity, this study examines the cross-level effects of two prevalent contextual elements – HR systems and relational climates – on individual and team creativity. We have conducted a mu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moh'd, Shaima' Salem (AUTHOR) mohd.shaimasalem@spes.uniud.it, Černe, Matej (AUTHOR) matej.cerne@ef.uni-lj.si, Pengcheng Zhang (AUTHOR) zhangpch@hust.edu.cn
Publikováno v:
Project Management Journal. Feb2021, Vol. 52 Issue 1, p31-44. 14p. 5 Charts.
Publikováno v:
Creativity and Innovation Management
This paper examines the psychological mechanism by which digital workers translate self-rated creativity into other-rated creativity (novelty and usefulness). Specifically, we explore digital workers' creative self-efficacy as an explanatory mechanis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eb69dca1141c6c934aad3b97f45290ae
https://clok.uclan.ac.uk/43345/1/caim.12518.pdf
https://clok.uclan.ac.uk/43345/1/caim.12518.pdf
Publikováno v:
Project management journal, 2020.
Drawing on achievement goal theory and job design frameworks, this study explores how certain antecedents combine in configurations to trigger knowledge hiding behavior among project teammates. We, therefore, adopted a configurational approach and pe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7da8565932d2225bb213b8dd555eca4e
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=132074&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=132074&dn=
Publikováno v:
Academy of Management Proceedings. 2019:10070
This paper explores the process of obtaining creative outputs from digital workers. Specifically, we are interested in unraveling the process of transforming self-perceptions of creativity into obj...