Zobrazeno 1 - 10
of 217
pro vyhledávání: '"Shahin V"'
Autor:
Schäfer, C., Shahin, V., Albermann, L., Hug, M. J., Reinhardt, J., Schillers, H., Schneider, S. W., Oberleithner, H.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 May . 99(10), 7154-7159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3058807
Autor:
Danker, T., Schillers, H., Storck, J., Shahin, V., Krämer, B., Wilhelmi, M., Oberleithner, H.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1999 Nov 01. 96(23), 13530-13535.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/49200
Autor:
Shahin V. Bayramov, Rashad S. Muradov, Elnur S. Aliyev, Rufat J. Efendiyev, Leyla A. Hajiyeva
Publikováno v:
Journal of Eastern European and Central Asian Research, Vol 8, Iss 1 (2021)
The article's purpose was to model the assessment of the associated impact of migration and economic of Azerbaijan. The indicators of the correlation between the intensity of migration and economic growth have been substantiated. Using the Granger te
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oberleithner, H., Callies, C., Kusche-Vihrog, K., Schillers, H., Shahin, V., Riethmüller, C., MacGregor, G. A., de Wardener, H. E.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2009 Feb . 106(8), 2829-2834.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40421794
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Aug 01. 105(32), 11236-11241.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25463322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 6, Iss , Pp 100193- (2024)
The outbreak of COVID-19 necessitated the call for integrating teaching and assessment into virtual environments. To explore the types of resources students accessed during online exams, engineering students were administered an unproctored online En
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7867675981a94eecb5fe2f49626a94c3