Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Shahijan, Milad Kalantari"'
Autor:
Rezaei, Sajad, Shahijan, Milad Kalantari, Valaei, Naser, Rahimi, Roya, Ismail, Wan Khairuzzaman Wan
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Research, 2018 Apr 01. 18(2), 163-190.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26409208
Publikováno v:
International Journal of Quality & Reliability Management, 2018, Vol. 35, Issue 10, pp. 2304-2327.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQRM-07-2017-0135
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2017, Vol. 29, Issue 1, pp. 171-182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-02-2016-0031
Autor:
Mr.. Shahijan, Milad Kalantari, Mr.. Rezaei, Sajad, Prof.. Preece, Christopher Nigel, Assoc. Prof.. Wan Ismail, Wan Khairuzzaman
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2014, Vol. 5, Issue 3.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-10-2013-0070
Autor:
Rezaei, Sajad1 (AUTHOR) mmg.sajad@gmail.com, Shahijan, Milad Kalantari2 (AUTHOR), Amin, Muslim3 (AUTHOR), Ismail, Wan Khairuzzaman Wan4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Internet Commerce. Oct-Dec2016, Vol. 15 Issue 4, p408-440. 33p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Publikováno v:
International Review on Public & Non Profit Marketing; Jun2018, Vol. 15 Issue 2, p205-234, 30p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shahijan, Milad Kalantari, Rezaei, Sajad, Preece, Christopher Nigel, Ismail, Wan Khairuzzaman Wan
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing; 2014, Vol. 5 Issue 3, p446-472, 27p
Publikováno v:
International Journal of Management in Education; 2016, Vol. 10 Issue: 2 p145-173, 29p