Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Shah, Samiur Rahman"'
Autor:
Janjua, Asad Asghar, Khalid, Waqas, Shah, Samiur Rahman, Din, Emad Ud, Bhutta, Usman, Ali, Majid, Tauzia, Xavier
Publikováno v:
Emission Control Science & Technology; Dec2024, Vol. 10 Issue 2, p213-222, 10p
Autor:
Janjua, Asad Asghar1 (AUTHOR) asadasghar.phd@smme.edu.pk, Shah, Samiur Rahman1 (AUTHOR), Din, Emad Ud1 (AUTHOR), Aslam, Jawad1 (AUTHOR), Khan, Muhammad Zeeshan Ali2 (AUTHOR), Tauzia, Xavier3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arabian Journal for Science & Engineering (Springer Science & Business Media B.V. ). Sep2023, Vol. 48 Issue 9, p12177-12190. 14p.
Autor:
Arshad, Waseem, Hanif, Muhammad Adnan, Bhutta, Muhammad Usman, Mufti, Riaz Ahmad, Shah, Samiur Rahman, Abdullah, Muhammad Usman, Najeeb, Muhammad Huzaifa
Publikováno v:
Industrial Lubrication and Tribology, 2017, Vol. 69, Issue 2, pp. 174-181.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILT-06-2016-0135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE International Journal of Engines, 2010 Jan 01. 2(2), 597-610.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26275447
Autor:
Ali Anosh, Ali Liaqat, Shah Samiur Rahman, Khan Mushtaq, Imran Syed Husain, Butt Shahid Ikramullah
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 124, p 07003 (2017)
This paper shows the comparison of temperatures produced in a dry friction clutch disc with different materials during a single engagement to assist in clutch plate design and analysis. A study of usage of different materials for friction lining of c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae38155badad48d3b5331b433d209591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shah, Samiur Rahman
Publikováno v:
Fluids mechanics [physics.class-ph]. Ecole Centrale Nantes, 2011. English
The pollutant emission reduction of automotive Diesel engine has become a difficult challenge during the last decade. NOx after-treatment is still complex and expensive, thus in cylinder reduction remains of interest. For that purpose, there are some
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______212::542c82101e1b7a2d3926e8649577acb9
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-03139981
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-03139981
Autor:
Shah, Samiur Rahman
Publikováno v:
Fluids mechanics [physics.class-ph]. Ecole Centrale Nantes, 2011. English
The pollutant emission reduction of automotive Diesel engine has become a difficult challenge during the last decade. NOx after-treatment is still complex and expensive, thus in cylinder reduction remains of interest. For that purpose, there are some
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2592::542c82101e1b7a2d3926e8649577acb9
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-03139981
https://hal.archives-ouvertes.fr/tel-03139981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.