Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Shafto, Carissa L."'
Word vs. World Knowledge: A developmental shift from bottom-up lexical cues to top-down plausibility
Publikováno v:
In Cognitive Psychology December 2021 131
Autor:
Coffey, Joseph R.1 (AUTHOR) jrcoffey@g.harvard.edu, Shafto, Carissa L.1 (AUTHOR), Geren, Joy C.1 (AUTHOR), Snedeker, Jesse1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jan2022, Vol. 93 Issue 1, p237-253. 17p. 3 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
In Cognitive Psychology August 2012 65(1):39-76
Publikováno v:
Psychological Science, 2007 Jan 01. 18(1), 79-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40064581
Autor:
Simmering, Vanessa, Shafto, Carissa L
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 43, iss 43
Cognitive science research has far-reaching implications, but many graduate students are trained solely for tenure-track faculty positions. Academic training develops a wide range of skills in behavioral research, literature reviewing, data analysis,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::86b62d2fb88a63d8cf2832faa27d116a
https://escholarship.org/uc/item/4cn1b79c
https://escholarship.org/uc/item/4cn1b79c
Early auditory/language experience plays an important role in language development. In this study, we examined the effects of severe-to-profound hearing loss and subsequent cochlear implantation on the development of attention to speech in children w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::51baa1618ec7e965798e2df242f1a53d
https://europepmc.org/articles/PMC6202126/
https://europepmc.org/articles/PMC6202126/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infancy. May/Jun2012, Vol. 17 Issue 3, p247-271. 25p.
Publikováno v:
Shafto, Carissa L.; Geren, Joy; & Snedeker, Jesse. (2010). Effects of Maternal Input on Language in the Absence of Genetic Confounds: Vocabulary Development in Internationally Adopted Children. Proceedings of the Cognitive Science Society, 32(32). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2p72v4xw
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::806949aa29ca47abdf9b870bd7aeb720
http://www.escholarship.org/uc/item/2p72v4xw
http://www.escholarship.org/uc/item/2p72v4xw
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.