Zobrazeno 1 - 10
of 717
pro vyhledávání: '"Shafran, R."'
Autor:
Schneider V, Norris T, Nugawela M, Dalrymple E, Hargreaves D, Käll A, McOwat K, Shafran R, Stephenson T, Xu L, Pinto Pereira SM
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 16, Pp 4461-4477 (2023)
Verena Schneider,1 Tom Norris,2 Manjula Nugawela,3 Emma Dalrymple,3 Dougal Hargreaves,4 Anton Käll,5,6 Kelsey McOwat,7 Roz Shafran,3 Terence Stephenson,3 Laila Xu,3 Snehal M Pinto Pereira2 On behalf of CLoCk Consortium members1Department of Epidemio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8918efd27cb34d8e86879fdea78474b0
Autor:
Catanzano, M., Bennett, S.D., Sanderson, C., Patel, M., Manzotti, G., Kerry, E., Coughtrey, A.E., Liang, H., Heyman, I., Shafran, R.
Publikováno v:
In Journal of Psychosomatic Research September 2020 136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephenson, T, Allin, B, Nugawela, MD, Rojas, N, Dalrymple, E, Pinto Pereira, S, Soni, M, Knight, M, Cheung, EY, Heyman, I, Shafran, R
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood. 107:674-680
ObjectiveThe aim of this study was to derive a research definition for ‘Long COVID (post-COVID-19 condition)’ in children and young people (CYP) to allow comparisons between research studies.DesignA three-phase online Delphi process was used, fol
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.