Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Shaffer, Peter S."'
Autor:
Stephanik, Brian M., Shaffer, Peter S.
The Physics Education Group at the University of Washington is examining the extent to which students are able to use graphs of potential energy vs. position to infer kinematic and dynamic quantities for a system. The findings indicate that many stud
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1109.2074
Publikováno v:
Physics Education Research, American Journal of Physics Supplement, 69, S24-35 (2001)
This article reports on an investigation of student understanding of the concept of time in special relativity. A series of research tasks are discussed that illustrate, step-by-step, how student reasoning of fundamental concepts of relativity was pr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0207109
Previous research indicates that after standard instruction students at all academic levels often construct a conceptual framework in which the ideas of absolute simultaneity and the relativity of simultaneity co-exist. This article describes the dev
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0207081
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This is the first of two closely related articles (Paper I and Paper II) that together illustrate how research in physics education has helped guide the design of instruction that has proved effective in improving student understanding of atomic spec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::56decce6c4f42a33084c192f8083a5f6
https://doi.org/10.119/1.4901977
https://doi.org/10.119/1.4901977
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.