Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Shaffer, Emily"'
Autor:
O'Donnell, Holly K., Trojanowski, Paige J., Alonso, G. Todd, Majidi, Shideh, Snell-Bergeon, Janet, Wadwa, R. Paul, Vigers, Tim, Pyle, Laura, Gurka, Matthew J., Shaffer, Emily, Driscoll, Kimberly A.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials August 2023 131
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior December 2022 137
Autor:
Shaffer, Emily J.
Thesis (Ed.S. )--University of South Florida, 2006.
Title from PDF of title page. Document formatted into pages; contains 131 pages. Includes bibliographical references.
Title from PDF of title page. Document formatted into pages; contains 131 pages. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://purl.fcla.edu/usf/dc/et/SFE0001757
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pedler Sherwood, Byron, Shaffer, Emily A., Reyes, Kalani, Longnecker, Krista, Aluwihare, Lihini I., Azam, Farooq
Publikováno v:
In Marine Chemistry 20 December 2015 177 Part 2:357-365
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beaty, William, Katragadda, Anila, Condos, Rany, Dane, Bari, Sarkar, Suparna, Shaffer, Emily, Chang, Shannon
Publikováno v:
ACG Case Reports Journal; Jan2024, Vol. 11 Issue 1, p1-3, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shaffer, Emily J
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
This study investigated the mental and physical health of early adolescents (n = 339) using a dual-factor model of mental health. When employing a dual-factor model, mental well-being is not simply assumed from the absence of negative indicators of m