Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Shaffer, David Williamson"'
Autor:
Borchers, Conrad, Wang, Yeyu, Karumbaiah, Shamya, Ashiq, Muhammad, Shaffer, David Williamson, Aleven, Vincent
Learning analytics research increasingly studies classroom learning with AI-based systems through rich contextual data from outside these systems, especially student-teacher interactions. One key challenge in leveraging such data is generating meanin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.10826
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D’Angelo, Anne-Lise D., Ruis, Andrew R., Collier, Wesley, Shaffer, David Williamson, Pugh, Carla M.
Publikováno v:
In The American Journal of Surgery July 2020 220(1):37-43
Autor:
Shaffer, David Williamson
Thesis (Ph. D.)--Massachusetts Institute of Technology, Program in Media Arts & Sciences, 1998.
Includes bibliographical references (p. 129-138).
David Williamson Shaffer.
Ph.D.
Includes bibliographical references (p. 129-138).
David Williamson Shaffer.
Ph.D.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/29141
Autor:
Godfrey, Martha, Rosser, Alexandra A., Pugh, Carla M., Shaffer, David Williamson, Sachdeva, Ajit K., Jung, Sarah A.
Publikováno v:
In Surgery June 2019 165(6):1082-1087
Autor:
Shaffer, David Williamson
Thesis (M.S.)--Massachusetts Institute of Technology, Program in Media Arts & Sciences, 1996.
Includes bibliographical references (leaves 58-63).
David Williamson Shaffer.
M.S.
Includes bibliographical references (leaves 58-63).
David Williamson Shaffer.
M.S.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/29110
Autor:
Nachtigall, Valentina1 (AUTHOR) valentina.nachtigall@rub.de, Shaffer, David Williamson2 (AUTHOR), Rummel, Nikol1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Sep2022, Vol. 34 Issue 3, p1479-1516. 38p. 5 Diagrams, 9 Charts, 7 Graphs.