Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Shafaghi M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shafaghi, M., Masoomeh Estaji
Publikováno v:
Mextesol Journal, Vol 44, Iss 4 (2020)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
The current study sought to examine whether explicit instruction affects teacher evaluators in terms of a six-factor Teacher Evaluation (TE) model encompassing Perception, Method, System, Content, Purpose, and Outcome. Moreover, it explored how train
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SHAFAGHI, M.
В лингвистике причастием принято называть нефинитную форму глагола, обознача- ющую признак имени, связанный с действием, и выполняющую
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9d25afac4b626aa22212921d300f0f63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.