Zobrazeno 1 - 10
of 783
pro vyhledávání: '"Shadow education"'
Autor:
Babak Sabet, Salva Kazemipour-Khabbazi, Amin Habibi, Masomeh Kalantarion, Hamed Khani, Reza Alborzi
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract Background The shadow curriculum is an emerging concept in curriculum studies that has not yet garnered significant attention in medical education. It includes programs and activities outside formal education to improve students’ academic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e02cadf58cd4e49a4a266ba31e9e0d1
Autor:
Hajar, Anas, Karakus, Mehmet
Publikováno v:
Annual Review of Comparative and International Education 2022
Autor:
Zhang, Wei, author, Bray, Mark, author
Publikováno v:
Privatization in and of Public Education, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197673508.003.0005
Autor:
Akinrinmade, Bodunrin1
Publikováno v:
Comparative Education Review. Aug2024, Vol. 68 Issue 3, p515-518. 4p.
Autor:
Linda Maria Laaksonen, Sonja Kosunen
Publikováno v:
Nordic Journal of Studies in Educational Policy, Vol 10, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
ABSTRACTWe examine private supplementary tutoring within the context of Finnish general upper secondary education. Specifically, we focus on profit-driven private preparatory course providers who cater to individual students and their families, aimin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69362f66a71d4c93bb36039536b5bba1
Autor:
Li, Jun1 u3006251@connect.hku.hk
Publikováno v:
Curriculum Journal. Jun2024, Vol. 35 Issue 2, p327-329. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Masitah Shahrill, Farida Nurhasanah, Sahar Abbas Ibrahim, Rully Charitas Indra Prahmana, Daniel Asamoah, Haryani Mohammad, Ai Len Gan
Publikováno v:
Infinity, Vol 12, Iss 2, Pp 339-358 (2023)
This descriptive quantitative study explored secondary school students’ reasons for receiving or not receiving private mathematics tutoring. It also explored the prevalent teaching methods private mathematics tutors use. A questionnaire was adapted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6f235a20c7849339b6b41b008b06cf2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sellami, Abdel Latif1 asellami@qu.edu.qa
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Apr2023, Vol. 69 Issue 1/2, p259-261. 3p.