Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Shabani, Bardia"'
Autor:
Sojasi Qeidari, Hamdollah, Hosseini Kahnooj, Seyed Reza, Solimani, Zahra, Shabani, Bardia, Wise, Nicholas
Publikováno v:
In Journal of Destination Marketing & Management June 2024 32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2021 124:494-505
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rekavandi, Hamid Omrani, Sauer, Eberhard W., Wilkinson, Tony, Abbasi, Ghorban Ali, Priestman, Seth, Tamak, Esmail Safari, Ainslie, Roger, Mahmoudi, Majid, Galiatsatos, Nikolaos, Roustai, Kourosh, Van Rensburg, Julian Jansen, Ershadi, Mohammad, MacDonald, Eve, Fattahi, Morteza, Oatley, Chris, Shabani, Bardia, Ratcliffe, James, Usher-Wilson, Lucian Steven
Publikováno v:
Iran, 2008 Jan 01. 46, 151-178.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25651440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Although UNESCO’s World Heritage Sites (WHS) can act as catalysts that can affect destination image, this has its own challenges and opportunities. Gonbad-e Qabus Brick Tower in north-east Iran is one of the most iconic symbols of the ancient cultu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::336ef00b4fa01a7a9fb8d2ea555bc3dc
https://strathprints.strath.ac.uk/73224/1/Shabini_etal_Routledge_2020_UNESCOs_world_heritage_sites_the_interplay_between_international_and_local_branding.pdf
https://strathprints.strath.ac.uk/73224/1/Shabini_etal_Routledge_2020_UNESCOs_world_heritage_sites_the_interplay_between_international_and_local_branding.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shabani Bardia, Tucker Hazel
Publikováno v:
Tourism in Iran
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9f061cd4df860e9697332f5b5a543d54
https://doi.org/10.4324/9781315146409-9
https://doi.org/10.4324/9781315146409-9