Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Shabalovskaya M.V."'
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 9, Iss 1, Pp 54-65 (2017)
Contents of value-meaning barriers are covered that acquire certain specifics in research activity and influence formation of meaning-forming research motivation of junior scientists. Such barriers were assumed to be conditioned by dissonance between
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bf24af7e436440d80c73c5abd359fe7
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 6, Iss 2, Pp 198-208 (2014)
We discuss the results of studies of the psychological readiness for scientific activities at the practical level for novice researchers (undergraduate students, master students and PhD students). We identified five options for the practical level of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9a9aaf24eea465ead8318ef92b4ab5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naku, E.A., Bokhan, T.G., Ul'yanich, A.L., Shabalovskaya, M.V., Tosto, M.G., Terekhina, O.V., Kovas, Yulia
Publikováno v:
Gynecology, Obstetrics and Perinatology
Open Access\ud In Russian (Abstract and References in English)\ud \ud The objective. To find specificities of mental states, personal and reactive anxiety, dominating reproductive motives in women, who participate in an IVF programme taking into acco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2cebaee9ae7b78e454e2525637619295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.