Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Sezgin, Selime"'
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2023, Vol. 17, Issue 4, pp. 634-653.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-06-2021-0062
Autor:
Tosun, Petek, Sezgin, Selime
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2021, Vol. 38, Issue 5, pp. 484-494.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-04-2020-3749
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 10(2):627-645
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=687963
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2011, Vol. 111, Issue 6, pp. 943-960.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02635571111144982
Autor:
TOSUN, Petek1 tosunp@mef.edu.tr, SEZGİN, Selime2 selime.sezgin@bilgi.edu.tr, URAY, Nimet3 nimet.uray@khas.edu.tr
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Oct2019, Vol. 18 Issue 72, p1832-1851. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Globalization, the Multinational Firm, and Emerging Economies
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Food & Agribusiness Marketing; Oct-Dec 2021, Vol. 33 Issue 5, p541-563, 23p
Bu pilot çalışmanın amacı, duygu durumunun tüketici şikâyet davranışı üzerindeki etkisini incelemek ve oluşturulan kavramsal modelin ön testini yapmaktır. Çalışmanın kavramsal modeli, algılanan marka değeri, algılanan risk, duyg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3112::bd646593caa8874d72cbf1d221ece795
https://hdl.handle.net/20.500.12469/3242
https://hdl.handle.net/20.500.12469/3242