Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Seykens, X."'
Publikováno v:
In IFAC PapersOnLine 2018 51(31):369-376
Publikováno v:
SAE International Journal of Engines, 2009 Jan 01. 2(1), 606-619.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26308420
Publikováno v:
Lecture Notes in Control and Information Sciences, 476, 29-45
This work gives an outlook on the potential of automated driving functions (ADFs) to reduce real-world CO2 and pollutant emissions for heavy-duty powertrains. Up to now, ADF research mainly focuses on increased traffic safety, driver comfort, and roa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1791a34a0a36ec20fb160ecf250809a5
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c104f3b0-121d-4203-9b65-8deee7ed5e30
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c104f3b0-121d-4203-9b65-8deee7ed5e30
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE 2016 World Congress and Exhibition, SAE Technical Papers, April, 2016-April
Since the introduction of Euro IV legislation [1, 2], Selective Catalytic Reduction (SCR) technology using liquid urea injection is (one of) the primary methods for NOx reduction in many applications. Ammonia (NH3) is the reagent and key element for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ec83606ce3f8f18888422a19f8420459
http://resolver.tudelft.nl/uuid:e264f7d0-af02-4d7a-b21f-1ad14cce4844
http://resolver.tudelft.nl/uuid:e264f7d0-af02-4d7a-b21f-1ad14cce4844
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Trends in engine Control, Simulation and Modelling, France, Rueil-Malmaison, 279-288
STARTPAGE=279;ENDPAGE=288;TITLE=New Trends in engine Control, Simulation and Modelling, France, Rueil-Malmaison
Pure TUe
STARTPAGE=279;ENDPAGE=288;TITLE=New Trends in engine Control, Simulation and Modelling, France, Rueil-Malmaison
Pure TUe
This paper presents the extension of an existing mean value dynamic engine model with new models for the combination of a compression release brake and an exhaust valve brake. The focus is on the prediction of engine brake torque, exhaust gas tempera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1c46b446f267afd48efceb64b9c5373a
https://research.tue.nl/nl/publications/3323f2cc-a8e5-42df-95c4-448a219277fd
https://research.tue.nl/nl/publications/3323f2cc-a8e5-42df-95c4-448a219277fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.