Zobrazeno 1 - 10
of 338
pro vyhledávání: '"Seybold, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schutera, S., Schnierle, M., Wu, M., Pertzel, T., Seybold, J., Bauer, P., Teutscher, D., Raedle, M., Heß-Mohr, N., Röck, S., Krause, M. J.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 368, p 368 (2021)
Education Sciences
Volume 11
Issue 8
Education Sciences, 11 (8), 368
Education Sciences
Volume 11
Issue 8
Education Sciences, 11 (8), 368
Learning content in mathematics, such as vector geometry, is still predominantly taught in an abstract manner, as the visualization and interaction of three-dimensional problems are limited with classical forms of teaching such as blackboard lessons
Autor:
Heinz A, Monter N, Seidel, Seybold J, Holzgreve A, Kluge U, Sehouli J, Demirbuken Wegner E, Jonitz G, Inci Mg, Scheffer B
Publikováno v:
Austin Journal of Obstetrics and Gynecology. 8
Background: Migration is a global phenomenon. Nevertheless, there are still data lacking about physicians and other health care provider perceptions and expectations concerning the management of patients with migration background. This national surve
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.